maanantai 17. toukokuuta 2010

Bat-Baktus

Tänään raahautuessani töistä kotiin roikkui ovessa tuo.... Kyllä. Ovessa voi roikkua tuollainen kotiin tulessa. Minäkään en tiennyt ennen, että niin voi käydä. Nyt tiedän. Mietin vaan mitähän muuta ovessa voikaan roikkua jos tuo kerran jo oli siinä.... Taas yksi fobia lisää.

Today as I dragged myself home from the work I found that hanging from the door.... Yes. It is possible that this sort of a thing can hang on your door. No, I didn´t know that could happen. Now I know. Just makes me wonder what else could possibly be hanging on the door if that was there... One more fobia.


Kyllä. Siinä on korvat. Ja jalat.
Yes. It has ears. And legs.

Se on hyvin monikäyttöinen ja puuvillainen. Korvat asettuvat kauniisti otsalle.
It is multypurpose ja cottony. The ears nicely set on your forehead.

Palauttakseni mielen tasapainon kudon loppuillan tuota. Siinä ei tarvita aivoja. Kunhan kutoo tarpeeksi vinoon.
To keep my mental balance I will use the rest of the evening to knit that. You need no brain for that. Just keep going diagonal enough.

Ei kommentteja: